Cum te putem ajuta sa vă dezvoltați afacerea! Aveti sau nu nevoie de SEO ?

Înainte de a vă daca aveti sau nu nevoiede SEO, este important să aveți o înțelegere fundamentală a modului în care funcționează marketingul de căutare. Pentru început, are multe de a face cu cuvintele cheie și sunt sigur că ați auzit cu toții acest termen înainte. Cuvintele cheie sunt doar interogări de căutare; Unele interogări de căutare sunt populare precum "compania de asigurări", iar altele sunt mai putin utilizate precum"agenția de asigurări de viata din Cluj".

Înțelegeți modul în care funcționează căutarea de căutare

Popularitatea cuvintelor cheie poate fi definită în mai multe moduri, dar cele mai frecvent utilizate sunt volumul de căutare lunar și costul pe clic. Volumul de căutări lunar este de câte ori este căutat cuvântul cheie pe un motor de căutare specificat (cum ar fi Google) în fiecare lună, iar CPC este costul pe clic pe care l-ați plăti dacă utilizati o campanie a motoarelor de căutare (ex: faceți clic pe modelul de publicitate).

Evident, unele cuvinte cheie vă vor aduce vizitatori care se transformă în clienți. Rata la care vizitatorii se transformă în clienți este denumită rata de conversie. Cele mai bune cuvinte cheie nu sunt neapărat cele cu cel mai mare volum de căutare, ci cele care au cea mai mare rată de conversie și o cantitate echilibrată de volum de căutare.

Odată ce știți pentru care dintre cuvintele cheie doriți să apareti, va puteti face SEO pe cont propriu sau sa-l externalizati la o companie de SEO. Asigurarea faptului că site-ul dvs. este actualizat și capabil să transforme acei vizitatori în clienți la o rată acceptabilă este de asemenea crucială.

După ce începeți să obțineți trafic pe site-ul dvs., puteți monitoriza rata de conversie cu ajutorul unor instrumente precum Google Analytics. Google Analytics este un instrument care vă permite să defalcați date pentru a vedea cum funcționează traficul dvs. Performanța se poate baza pe ratele de conversie sau pe alte valori, cum ar fi timpul mediu pe site sau paginile pe vizită.

Conversiile pot include lucruri cum ar fi apelurile telefonice generate de traficul web, comenzile sau trimiterile de formular de contact. Puteți face lucruri precum vedeți cuvintele cheie care vă oferă o rată de conversie mai mare, puteți verifica și rata de conversie a diferitelor locații, pagini de destinație, surse de trafic (de ex., Referințe Facebook, trafic Google, trafic Bing), astfel încât să puteți lua decizii exceptionale despre cum să vă îmbunătățiți eforturile de marketing.SEO este o potrivire bună pentru afacerea mea?În decursul ultimului deceniu, motoarele de căutare precum Google au preluat conducerea ca locurile de top pentru a vă comercializa produsele sau serviciile online. Nu contează ce fel de afacere aveți; Dacă doriți să vă dezvoltați afacerea, ar trebui să vă creșteți prezența online pe motoarele de căutare.Indiferent dacă sunteți un antreprenor local sau un magazin de cărămidă și mortar care vinde produse, ar trebui să aveți un site web. Mai important, ar trebui să obțineți trafic pe site-ul dvs. prin intermediul motoarelor de căutare. A avea un site fără a avea trafic, este ca și cum ai avea o mașină fără combustibil. Puteți obține mai mult trafic pe site-ul dvs. prin optimizarea acestuia într-un mod care permite motoarelor de căutare să afișeze site-ul dvs. pentru interogări de căutare care ar putea să vă aducă clienți de înaltă calitate.Nu există nicio îndoială: consumatorii se îndreaptă către Google când nu știu unde să găsească produsele sau serviciile pe care le caută. Google face extrem de convenabil să găsească ceea ce căutați cu motorul de căutare extrem de robust.Deci, dacă credeți că puteți depăși performanțele concurenților fără a face marketing pe motorul de căutare, este posibil să vă înșelați. Întreprinderile din întreaga lume se dezvoltă rapid datorită felului în care au devenit motoarele de căutare populare. Dacă aveți un produs unic care este bine cunoscut pentru marca sa, atunci este posibil să nu vă intereseze să utilizați SEO pentru generarea de trafic- dar, în cele mai multe cazuri, o afacere care are concurenți trebuie să fie găsită pe motoarele de căutare pentru a sta intodeauna în fruntea competiției.Mai jos vă voi discuta câteva elementele de bază despre SEO și vă vom arăta cum să obțineți site-ul dvs. pentru a genera trafic de la motoarele de căutare cu câțiva pași simpli. Pe pagina OptimizareOri de câte ori ajungi la optimizarea unui site web pentru a obține mai mult trafic din căutarea organică, nu doriți să puneți căruciorul înaintea calului. În primul rând, concentrați-vă asupra activului dvs. de marketing primar - care este site-ul dvs. - și apoi vă faceți griji cu privire la legături, sociale etc. Procesele implicate în optimizarea site-ului dvs. web sunt denumite " factori de pe pagină ". Motoarele de căutare analizează multe lucruri pe care probabil că nici pe site-ul dvs. nu le cunoașteți , cum ar fi codul, fișierele htaccess , sitemap-urile etc.Poate necesita o mulțime de lucruri, dar obținerea site-ului dvs. într-o formă superioară înainte de a începe orice altceva este crucială. "Factorii de pe pagină" sunt lucruri precum trimiterea de domenii sau pagini (link-uri din spate) și semnale sociale. În funcție de numărul de pagini pe care doriți să le promovați, aceasta poate fi o sarcină în curs de desfășurare pe care o veți lucra mult timp - sau poate aveți un mic site web și doar câteva pagini care trebuie clasate.Dacă dețineți un site de cumpărături, vă recomandăm să începeți prin optimizarea paginilor care au cele mai profitabile produse de pe acestea, astfel încât atunci când utilizatorii caută produsele pe care aveți șansa să le afișați în rezultatele motoarelor de căutare.Acestea sunt elementele de bază SEM (marketingul motorului de căutare). Dacă nu sunteți educat pe aceste teme, vă încurajez să vă familiarizați rapid cu acestea. Dacă puteți lucra la obținerea tuturor paginilor dvs. de pe site-ul dvs. pentru a îndeplini cerințele menționate, atunci veți avea o șansă de luptă în clasament în funcție de cuvintele cheie pe care doriți să le clasați și de concurența corespunzătoare. Mai jos este un videoclip care oferă o explicație de bază a celor mai bune practici SEO. Bazele SEO Explicație videoCrearea de conținut prietenos pentru SEOConținutul optimizat pentru SEO este greșit înțeles de mulți. Nu înseamnă doar includerea cuvintelor cheie în conținutul dvs. - aceasta este o parte a acesteia, dar cu siguranță nu este singura parte. Pentru a înțelege ce conținut de înaltă calitate trebuie să gândiți ca un motor de căutare. O responsabilitate a motoarelor de căutare este de a furniza rezultate relevante pentru interogările de căutare. Doriți ca un motor de căutare să vă dea un rezultat care să conțină conținut relevant și interesant, care vă oferă cel mai important răspuns.Pentru a avea un conținut de înaltă calitate care se situează, trebuie să fie 100% unic și scris într-un mod care să angajeze cititorul / vizitatorul. Dacă conținutul este plictisitor și nu este interesant, nu veți păstra traficul și Google nu vă va considera cel mai probabil ca un rezultat de top, mai ales dacă există sute de alte site-uri care încearcă să se clasifice pentru același cuvânt cheie cu conținut mult mai bun .Ca regulă generală, conținutul dvs. trebuie să includă cuvinte cheie și să mențină calitatea. Cu alte cuvinte, nu includeți doar cuvinte cheie pentru motoarele de cautare, folosiți-le doar când este necesar.

FUSCE FRINGILLA

Curabitur nec tellus. Proin adipiscing sollicitudin. Phasellus posuere vitae, quam. Maecenas in aliquam.


Morbi laoreet, nulla eu lectus. Curabitur non sem. Mauris eget elit eu dui sit amet, accumsan interdum. Etiam lobortis urna. Donec eleifend vel, luctus augue ut justo ipsum at ipsum ultricies.
Donec sit amet, diam. Aenean sed enim. Suspendisse potenti. Vivamus tincidunt mattis lorem id purus. Integer neque vel tortor. Nunc erat volutpat.
Sed quam velit, scelerisque justo vulputate faucibus. Nunc vitae tellus. Donec consectetuer at, ornare velit ac mauris sit amet sapien id mi.