Cuvinte cheie

home_firm_offer1
gasire cuvinte cheie
home_firm_offer3

CUVINTE CHEIE,

ce sunt si cum le folosim

 Webmasterii îşi construiesc site-urile pentru a atrage potențialii lor vizitatori ce caută cuvintele cheie dorite de ei. Astfel, dacă sunt un vanzator de telefoane mobile, site-ul meu, sau o parte din site-ul meu, trebuie să arate că este concentrat pe telefoane mobile. Aşa are o șansă de a fi clasat în mod corespunzător. Fara cuvinte cheie potrivite, pagina dumneavoastra va fi in permanenta in afara clasamentului motorului de cautare.

Cuvintele cheie obişnuiau să fie principalele criterii în funcţie de care un site era evaluat. Ele sunt încă incredibil de importante, dar acum li s-au adăugat atât de multe alte părți ale algoritmului, încât nu va fi suficient să vă bazaţi în întregime pe acestea.

Oamenii caută pe internet prin tastarea unui cuvânt sau grup de cuvinte care descrie cel mai bine ceea ce caută. Dacă sunt în căutare de “telefon mobil”, voi tasta acele cuvinte cheie și voi vedea rezultatele.

În vremurile rele, webmasterii configurau în pachetul site-urilor lor aceleași cuvinte cheie din nou şi din nou.  Acest fapt a făcut site-ul în primul rând greu de inteles pentru utilizator și, prin urmare, fără rost.

Cuvintele cheie sunt acum doar o componentă. Algoritmul pune acum un accent foarte mare pe ceea ce este cunoscut sub numele de experiența utilizatorului, care se reduce la cât de bine o anumită pagină se descurcă cu nevoia navigatorului de a ști mai multe despre pantaloni roșii. Și ceea ce stă la baza experienței utilizatorului, în ochii motorului de căutare, este conținutul. Asta înseamnă că, practic, conținutul trebuie să fie atât de calitate prin natura sa (fără nonsensuri, informaţii eronate sau prost scrise) cât și relevant (în ceea ce priveşte mesajul și informaţiile despre pantaloni roșii).

Așa cum am spus, cuvintele cheie sunt doar o mică parte din ceea ce ia în considerare SEO