Cum te putem ajuta sa vă dezvoltați afacerea! Aveti sau nu nevoie de SEO ?
Înainte de a vă daca aveti sau nu nevoiede SEO, este important să aveți o înțelegere fundamentală a modului în care funcționează marketingul de căutare. Pentru început, are multe de a face cu cuvintele cheie și sunt sigur că ați auzit cu toții acest termen înainte. Cuvintele cheie sunt doar interogări de căutare; Unele interogări de căutare sunt populare precum "compania de asigurări", iar altele sunt mai putin utilizate precum"agenția de asigurări de viata din Cluj".
Înțelegeți modul în care funcționează căutarea de căutarePopularitatea cuvintelor cheie poate fi definită în mai multe moduri, dar cele mai frecvent utilizate sunt volumul de căutare lunar și costul pe clic. Volumul de căutări lunar este de câte ori este căutat cuvântul cheie pe un motor de căutare specificat (cum ar fi Google) în fiecare lună, iar CPC este costul pe clic pe care l-ați plăti dacă utilizati o campanie a motoarelor de căutare (ex: faceți clic pe modelul de publicitate).
Evident, unele cuvinte cheie vă vor aduce vizitatori care se transformă în clienți. Rata la care vizitatorii se transformă în clienți este denumită rata de conversie. Cele mai bune cuvinte cheie nu sunt neapărat cele cu cel mai mare volum de căutare, ci cele care au cea mai mare rată de conversie și o cantitate echilibrată de volum de căutare.
Odată ce știți pentru care dintre cuvintele cheie doriți să apareti, va puteti face SEO pe cont propriu sau sa-l externalizati la o companie de SEO. Asigurarea faptului că site-ul dvs. este actualizat și capabil să transforme acei vizitatori în clienți la o rată acceptabilă este de asemenea crucială.
După ce începeți să obțineți trafic pe site-ul dvs., puteți monitoriza rata de conversie cu ajutorul unor instrumente precum Google Analytics. Google Analytics este un instrument care vă permite să defalcați date pentru a vedea cum funcționează traficul dvs. Performanța se poate baza pe ratele de conversie sau pe alte valori, cum ar fi timpul mediu pe site sau paginile pe vizită.
Conversiile pot include lucruri cum ar fi apelurile telefonice generate de traficul web, comenzile sau trimiterile de formular de contact. Puteți face lucruri precum vedeți cuvintele cheie care vă oferă o rată de conversie mai mare, puteți verifica și rata de conversie a diferitelor locații, pagini de destinație, surse de trafic (de ex., Referințe Facebook, trafic Google, trafic Bing), astfel încât să puteți lua decizii exceptionale despre cum să vă îmbunătățiți eforturile de marketing. SEO este o potrivire bună pentru afacerea mea? În decursul ultimului deceniu, motoarele de căutare precum Google au preluat conducerea ca locurile de top pentru a vă comercializa produsele sau serviciile online. Nu contează ce fel de afacere aveți; Dacă doriți să vă dezvoltați afacerea, ar trebui să vă creșteți prezența online pe motoarele de căutare. Indiferent dacă sunteți un antreprenor local sau un magazin de cărămidă și mortar care vinde produse, ar trebui să aveți un site web. Mai important, ar trebui să obțineți trafic pe site-ul dvs. prin intermediul motoarelor de căutare. A avea un site fără a avea trafic, este ca și cum ai avea o mașină fără combustibil. Puteți obține mai mult trafic pe site-ul dvs. prin optimizarea acestuia într-un mod care permite motoarelor de căutare să afișeze site-ul dvs. pentru interogări de căutare care ar putea să vă aducă clienți de înaltă calitate. Nu există nicio îndoială: consumatorii se îndreaptă către Google când nu știu unde să găsească produsele sau serviciile pe care le caută. Google face extrem de convenabil să găsească ceea ce căutați cu motorul de căutare extrem de robust. Deci, dacă credeți că puteți depăși performanțele concurenților fără a face marketing pe motorul de căutare, este posibil să vă înșelați. Întreprinderile din întreaga lume se dezvoltă rapid datorită felului în care au devenit motoarele de căutare populare. Dacă aveți un produs unic care este bine cunoscut pentru marca sa, atunci este posibil să nu vă intereseze să utilizați SEO pentru generarea de trafic- dar, în cele mai multe cazuri, o afacere care are concurenți trebuie să fie găsită pe motoarele de căutare pentru a sta intodeauna în fruntea competiției. Mai jos vă voi discuta câteva elementele de bază despre SEO și vă vom arăta cum să obțineți site-ul dvs. pentru a genera trafic de la motoarele de căutare cu câțiva pași simpli. Pe pagina Optimizare Ori de câte ori ajungi la optimizarea unui site web pentru a obține mai mult trafic din căutarea organică, nu doriți să puneți căruciorul înaintea calului. În primul rând, concentrați-vă asupra activului dvs. de marketing primar - care este site-ul dvs. - și apoi vă faceți griji cu privire la legături, sociale etc. Procesele implicate în optimizarea site-ului dvs. web sunt denumite " factori de pe pagină ". Motoarele de căutare analizează multe lucruri pe care probabil că nici pe site-ul dvs. nu le cunoașteți , cum ar fi codul, fișierele htaccess , sitemap-urile etc. Poate necesita o mulțime de lucruri, dar obținerea site-ului dvs. într-o formă superioară înainte de a începe orice altceva este crucială. "Factorii de pe pagină" sunt lucruri precum trimiterea de domenii sau pagini (link-uri din spate) și semnale sociale. În funcție de numărul de pagini pe care doriți să le promovați, aceasta poate fi o sarcină în curs de desfășurare pe care o veți lucra mult timp - sau poate aveți un mic site web și doar câteva pagini care trebuie clasate. Dacă dețineți un site de cumpărături, vă recomandăm să începeți prin optimizarea paginilor care au cele mai profitabile produse de pe acestea, astfel încât atunci când utilizatorii caută produsele pe care aveți șansa să le afișați în rezultatele motoarelor de căutare. Acestea sunt elementele de bază SEM (marketingul motorului de căutare). Dacă nu sunteți educat pe aceste teme, vă încurajez să vă familiarizați rapid cu acestea. Dacă puteți lucra la obținerea tuturor paginilor dvs. de pe site-ul dvs. pentru a îndeplini cerințele menționate, atunci veți avea o șansă de luptă în clasament în funcție de cuvintele cheie pe care doriți să le clasați și de concurența corespunzătoare. Mai jos este un videoclip care oferă o explicație de bază a celor mai bune practici SEO. Bazele SEO Explicație video Crearea de conținut prietenos pentru SEO Conținutul optimizat pentru SEO este greșit înțeles de mulți. Nu înseamnă doar includerea cuvintelor cheie în conținutul dvs. - aceasta este o parte a acesteia, dar cu siguranță nu este singura parte. Pentru a înțelege ce conținut de înaltă calitate trebuie să gândiți ca un motor de căutare. O responsabilitate a motoarelor de căutare este de a furniza rezultate relevante pentru interogările de căutare. Doriți ca un motor de căutare să vă dea un rezultat care să conțină conținut relevant și interesant, care vă oferă cel mai important răspuns. Pentru a avea un conținut de înaltă calitate care se situează, trebuie să fie 100% unic și scris într-un mod care să angajeze cititorul / vizitatorul. Dacă conținutul este plictisitor și nu este interesant, nu veți păstra traficul și Google nu vă va considera cel mai probabil ca un rezultat de top, mai ales dacă există sute de alte site-uri care încearcă să se clasifice pentru același cuvânt cheie cu conținut mult mai bun . Ca regulă generală, conținutul dvs. trebuie să includă cuvinte cheie și să mențină calitatea. Cu alte cuvinte, nu includeți doar cuvinte cheie pentru motoarele de cautare, folosiți-le doar când este necesar.
BIBENDUM
Potrivit studiilor pitata online a depasit 50%, iar consumatorii petrec 75% sau mai mult din timpul lor total de cumpărături în cercetarea produselor. Punctul de plecare numărul unu pentru experiența de cumpărături online este cu un motor de căutare. Aceasta înseamnă optimizarea site-ului dvs. pentru căutarea naturală este un factor de succes critic pentru afacerea dvs.
Nu este suficient să ai un site web. Este important să vă asigurați că site-ul dvs. este structurat și conține conținut relevant pentru vizitatorii dvs., precum și pentru motoarele de căutare. Optimizarea structurii și a conținutului site-ului dvs. web vă va ajuta să vă dezvoltați afacerea și să creșteți vânzările. Nu vă lăsați păcăliți de agențiile care "garantează" clasamentele de top în rezultatele căutării in timp scurt. Asta se obtine in timp. Îmbunătățiți poziția in cadrul motoarelor de căutare Aduceti trafic calificat pe site-ul dvs. Măriți conversia Reduceți rata de respingere Fidelizati clienții Fi recunoscut ca o autoritate în nișă Promovați afacerea dvs. locală
Cum funcționează Căutarea
Titluri, etichete și descrieri pentru alte imagini Titluri - Având un titlu bine optimizat este primul lucru pe care Google îl privește pe o pagină, deci este important să utilizați acest spațiu pentru a include un cuvânt cheie sau două, dacă este posibil. Amintiți-vă că titlul este folosit ca titlu pentru anunțul afișat în rezultatele motorului de căutare (așa cum se arată în imaginea de mai jos), astfel că este important să folosiți titluri convingătoare. Titlurile spun utilizatorilor și motorului de căutare despre ce este pagina dvs., deci dacă nu știți cum să schimbați titlul paginilor dvs., poate fi necesar să contactați webmasterul. Dacă aveți un sistem de gestionare a conținutului (CMS), cum ar fi WordPress, puteți gestiona cu ușurință titlurile de pagină cu pluginuri SEO cum ar fi Yoast sau All in One SEO. Dacă nu aveți un CMS, este posibil să modificați manual codul paginilor dvs. pentru a ajusta sau a adăuga un titlu nou care este o bucată de prăjitură. Etichete de imagine alt - Asigurați-vă că imaginile dvs. au etichete alt sunt cruciale pentru SEO, deoarece motoarele de căutare nu pot vedea ce este o imagine fără a avea conținut alocat acesteia. O imagine etichetă alt este o modalitate de a afișa motoarelor de căutare imaginea dvs. O etichetă imagine alt va afișa dacă imaginea nu se afișează pentru nici un motiv, după cum se arată mai jos. Codul arată cam așa: Descrieri - Utilizați meta descrieri pentru a arăta vizitatorilor și motoarelor de căutare despre ce este vorba despre pagina dvs. Este un alt loc minunat de a include cuvinte cheie și mesaje convingătoare pentru spectatorii și vizitatorii dvs. Google poate utiliza și alte fragmente de conținut care se află pe pagina dvs., dacă consideră că descrierea dvs. nu este la fel de relevantă ca o parte din conținutul paginii dvs. Este important să încercați și să rezumați cu exactitate conținutul paginilor dvs. în descrierea dvs. și trebuie să încercați întotdeauna să includeți și cuvântul dvs. cheie de focalizare.
URL-uri prietenoase SEO Structura URL prietenoasă pentru URL-uri - structura URL-ului dvs. este o parte foarte importantă a puzzle-ului SEO. Dacă puteți optimiza structura adreselor URL ale site-ului dvs. pentru a include cuvinte cheie, acesta va crește considerabil șansele dvs. de a clasifica aceste cuvinte cheie. În afară de aceasta, având categorii descriptive sau nume de căi de fișiere, structura URL va crește și mai mult prezența dvs. de căutări organice și rata de accesare cu crawlere. În afară de a avea o șansă mai bună la clasament, o structură URL curată va permite vizitatorilor dvs. să-și amintească URL-urile mai bine, de asemenea! Google cântărește foarte mult adresa URL a unei pagini atunci când evaluează dacă pagina dvs. este sau nu merită să obțină pozițiile de top din clasament pentru un anumit cuvânt cheie. Puteți vedea chiar că Google face ca interogarea de căutare să fie îndrăzneață în adresa URL a unui rezultat atunci când este inclusă în URL, după cum se arată mai jos. Căutare interogare Off Page SEO În ceea ce privește SEO-ul de pe pagina goală, există multe de învățat. Aș dori să rezumă ceea ce se comportă bine în afara SEO, acoperind două lucruri: link-uri din spate și social media. Backlink- urile reprezintă o parte importantă a SEO-ului, dar recent (în timpul actualizării algoritmului Penguin) modul în care backlink-urile sunt evaluate de Google sa schimbat dramatic. Înainte, a fost vorba despre cantitatea de backlink, acum este vorba despre calitatea backlink-urilor. Un backlink este doar un link dintr-un site la site-ul dvs., un link înapoi de pe site-ul Miami Herald este o legătură foarte puternică, în timp ce un backlink de pe un site care este mărci și creat exclusiv pentru obținerea mai multor link-uri înapoi nu merită practic nimic. Cele mai bune practici atunci când vine vorba de backlink-uri este de a vă asigura că sunteți obtinerea link-uri de la surse de rang înalt pagini sau site-uri care nu sunt create doar din motive de a obține mai multe backlink. Dacă puteți obține linkuri din locații care sunt legate de industria dvs., atunci aceasta este chiar mai bună. Google îi place să vadă backlink de pe site-urile relevante. De exemplu, din moment ce fac SEO pentru un trai, primesc backlink de la site-uri de software SEO cum ar fi blogul SEMrush. Social Media - Un alt aspect foarte important al SEO este audiența și angajamentul dvs. social. Este evident că mass-media sociale a crescut pentru a deveni o mare parte din marketingul online și Google a observat și acest lucru. Este foarte greu să găsești un site web care se ocupă de un cuvânt cheie competitiv fără a avea o prezență socială puternică. Acest lucru se datorează faptului că o companie cu o prezență socială puternică este în mod obișnuit o companie legitimă și nu o operațiune zbuciumată noaptea "churn and burn". Cea mai bună practică în privința audienței dvs. sociale este să încercați să vă dezvoltați publicul pe principalele rețele sociale precum Facebook, Google Plus, Twitter, LinkedIn etc. Puteți, de asemenea, să vă concentrați asupra faptului că accesați paginile interioare ale site-ului dvs. și le-ați angajat (plus, le-ați plăcut, le-ați plătit, ați reblogat, ați trimis prin e-mail etc.). Acest lucru se zvonește a fi o parte a algoritmului și este ceva pe care l-am făcut pentru site-urile mele (și se clasifică foarte bine). Vă recomandăm să adăugați un buton de distribuire socială pe postările de pe blog, pe paginile de produse sau pe paginile de destinație, astfel încât să puteți obține acțiuni din traficul existent. Puteți petrece, evident, o mulțime de timp pe social media și mergeți mult, dar vă recomand să vă construiți comunitatea și să vă începeți cele mai importante pagini.
Monitorizarea progresului dvs. SEO Dacă ați urmat toate sfaturile mele, ar trebui să fiți bine pe calea dvs. de a vă clasifica și a obține o cantitate decentă de trafic de la motoarele de căutare. Singurul lucru pe care l-ați lăsat acum să faceți este să urmăriți creșterea traficului dvs. sau creșterea numărului dvs. de rang cu instrumente precum Google Analytics și Instrumentele Google pentru webmasteri. Aceste instrumente gratuite vă permit să verificați statisticile de trafic și statisticile clasificate ale site-ului dvs. web. Există multe resurse de învățare excelente pentru a învăța cum să folosiți aceste instrumente pe care le voi lista mai jos:

FUSCE FRINGILLA
Curabitur nec tellus. Proin adipiscing sollicitudin. Phasellus posuere vitae, quam. Maecenas in aliquam.